FK „Jonava“ futbolininkai marškinėlius iškeitė į kostiumus

FK „Jonava“ futbolininkai marškinėlius iškeitė į kostiumus

Savo kasdieniais veiksmais formuojame, kas esame, siekiame savo tikslų ir pergalių. Pasiekti, ko trokštame, galime vilkėdami tai, kuo norime tapti. Vyriškų drabužių prekės ženklas „Harmman“, kuriantis veikliam ir įdomiam vyrui, savo srities profesionalui, sukūrė įvaizdį atsinaujinusiam ir vis stiprėjančiam „Jonavos“ futbolo klubui. „Harmman“ kūrėjai įsitikinę, kad tinkama apranga užprogramuoja sėkmei, o jos šiuo metu reikia saldžių pergalės vaisių siekiančiam „Jonavos“ klubui, kuris turi ambicijų patekti į Europos lygą.

„Iššūkio taurės“ varžybos prasidėjo taikiu rezultatu
Jonavietis medalius kolekcionavo ir Šiaurės Europos šalių čempionate
Tradiciniame „Varnutės ruduo“ bėgime – arti dviejų šimtų entuziastų

„Harmman“ kolektyvas, kuriantis vyrams, suprantantiems, ko nori iš gyvenimo, ir istoriškai gerai 2017-ųjų sezoną sužaidęs futbolo klubas – tandemas, kurių bendrą projektą įamžino „Brice Barrett“ fotografijos prekės ženklas.

Sportininkai galėjo patirti, ką dažnai už aikštės ribų išgyvena vienu stilingiausių pasaulio futbolininkų tituluojamas Cristiano Ronaldo – fotografų blykstes ir stilistų dėmesį. „Jonavos“ profesionalai, fotografo Gedimino Daškevičiaus tikinimu, praėjus vos kelioms minutėms nuo fotosesijos pradžios, įsijautė į naujus vaidmenis ir padėjo „užvirti“ kūrybinei atmosferai.

„Brice Barrett“ fotografas atkreipė dėmesį, kad labai svarbu, ką modeliai vilki: „Drabužiai ne tik gali atjauninti ar pasendinti, sumažinti ar padidinti suvokiamas asmens proporcijas. Įvaizdis kaip niekas kitas transliuoja socialinę žinutę, pasakoja, kokią asmenybę mato žmogus, žiūrėdamas į nuotrauką, kokias vertybes jis puoselėja, kokį gyvenimo būdą renkasi ir kaip komunikuoja su išoriniu pasauliu. Būtent dėl to mums ir buvo įdomu pavaizduoti sportininkus solidžiu amplua, parodyti jų, kaip profesionalų, pusę.“

Sportinius marškinėlius į „Harmman“ kurtus natūralių medžiagų kostiumus ir bliuzonus iškeitę „Jonavos“ futbolininkai siekia reikšmingų pergalių. Klubo planai aiškūs – šį sezoną užimti prizinę vietą A lygoje ir siekti patekimo į UEFA Europos lygos atrankos etapą. Tokiems savimi pasitikintiems profesionalams ir kuria „Harmman“. „Sukūrėme įvaizdį, kuris futbolininkams savotiškai nutiesia kelią į naują etapą, kurio jie siekia“, – sako „Harmman“ direktorė Živilė Štilpaitė, tvirtindama, kad kostiumas įpareigoja sėkmei. Kūrybinė komanda juokauja, kad futbolininkai tokie užtikrinti dėl savo pergalių, kad jau išsirinko drabužius, kuriais apsivilkę pasirodytų atsiimdami laurus. Juk dažnai sakoma, kad reikia apsirengti taip, kuo nori tapti, tada tai pavyks, nes drabužis padeda siekti, ko trokšti.

„Jovanos“ futbolininkai prisipažino dėl fotosesijos praleidę vieną treniruotę, bet džiaugėsi neįprasta patirtimi. Klubo puolėjas Laurynas Stonkus atskleidė, kad su kolegomis pirmą sykį dalyvavo mados fotosesijoje ir vadina tai vertinga patirtimi. „Įspūdžiai patys geriausi. Tokia su vyriška mada susijusi fotosesija mums buvo pirma. Mėgavomės nauja patirtimi, o su „Harmman“ kostiumais atrodėme solidžiai“, – pasitenkinimo neslėpė sportininkas.

„Harmman“ idėja – kurti individualumą, atsižvelgiant į vyro asmenybę, – išlaikyta ir formuojant futbolininkų įvaizdį. „Siekiant atskleisti komandą kaip bendrą visumą, drabužiai turi derėti. Paprasčiausias variantas būtų buvęs parinkti futbolininkams vienodus arba panašius kostiumus, pakeičiant tik marškinių spalvą, ir nufotografuoti kaip uniforminę masę, atkreipiant dėmesį tik į kolektyvo dvasią. Tačiau šios fotosesijos ir mūsų visos kūrybos idėja – kad kiekvienas drabužis, net jei jis labai formalus, tarkime, kostiumas, jis turi turėti savitumo. To siekia ir „Harmman“, savo drabužiuose naudodama natūralaus rago sagas su baltiškais simboliais, neįprastus skaidymus, netikėtas proporcijas“, – idėją nupasakoja drabužių linijos kūrybos vadovas Kęstutis Lekeckas. Kūrybinė komanda siekė, kad drabužis būtų parenkamas pagal kiekvieno sportininko asmenybę ir tiktų tam žmogui geriausiai, ir tuo pačiu metu parodytų futbolininkus kaip vientisą komandą.

Smulkūs pakeitimai drabužiuose, kaip pavyzdžiui, atversta apykaklė, ar žaismingumo įvedimas, leidžia atsiskleisti asmenybei ir jos individualumui. Sportininkai vizualiai kitokie, bet tokie patys vieningi, nes kostiumo koncepcija simboliškai primena futbolininkų uniformą. Tiek uniforma, tiek kostiumas suvienija, sutelkia į grupę, komandą, bet kartu padeda išlaikyti individualumą. Sportininkų marškinėliuose žaidėjo numeris ir pavardė yra tarsi detalės kostiume, kurios jo savininkui leidžia jaustis patogiai ir užtikrintai, t. y. savimi. Jau XIX a. viduryje, karalienės Viktorijos laikais, suprasta, kad kostiumas yra tas drabužis, kurį vilkėdamas ir gerai jautiesi, ir gerai atrodai. Toks suvokimas siejamas su moderniu vyrišku kostiumu, kokį kuria „Harmman“.

„Harmman“ pavadinimas yra dviejų žodžių – „harmony“ ir „man“ – darinys. Moderniosios klasikos atstovai „Harmman“ kuria harmoningam vyrui, kuris žino, ko nori ir to pasiekia. „Harmman“ vyras didžiąją savo laiko dalį skiria patiems svarbiausiems savo gyvenime – šeimai, draugams, bendradarbiams, partneriams, pomėgiams. Išorinio vaizdo ir vidaus darna leidžia jam gerai jaustis ir pasiekti savo tikslų.

FK Jonava inf. ir nuotr.

 

KOMENTARAI