Didžiausia gyvenimo dovana – mylėti ir būti mylimamVasario 14-ąją R. ir D. Baniuliai mini savo draugystės pradžią

Didžiausia gyvenimo dovana – mylėti ir būti mylimam

Vasario 14-ąją jaunuoliai ir vyresnės kartos žmonės savo artimuosius sveikina Šv. Valentino dienos proga, linkėdami jiems būti mylimiems ir mylėti patiems. Pasidomėjome, kaip šią meilės dieną švenčia jonaviečių šeimos, kuo joms svarbi ši šventė.

Kaip išlaikyti žmogiškumą
Žemdirbių nuostolius skaičiais sunku apibrėžti
Naujosios mokymo įstaigų direktorės – apie save ir darbo planus

Šventes reikia švęsti

S. ir V. Damuliai kasmet švenčia Šv. Valentino dieną

Jonaviečiai Simona ir Vytautas Damuliai neseniai sutiko dešimties bendro gyvenimo metų sukaktį. „Iki santuokos draugavome ketverius metus, tad beveik pusę savo gyvenimo esame kartu. Susipažinome mokykloje, mainų programos su mokiniais iš Vokietijos metu“, – pasakojo Simona, kartu su vyru auginanti tris atžalas – Ugnę, Jorį ir Domą.

Šeima kasmet švenčia Šv. Valentino dieną.

„Simboliškai pasipuošiame namus raudonais akcentais. Ugnė į mokyklą, Joris į darželį iškeliauja su širdelės formos lipdukais. Visi kartu vakarienei pasigaminame kokį nors ypatingą patiekalą, o desertui vaišinamės braškėmis. Svarbu kalbėti apie jausmus, juos išreikšti, parodyti. Nors tikrai kiekvieną dieną vieni kitiems kartojame, kad mylime, tačiau Šv. Valentino dieną norisi ypatingai palepinti šeimą“, – teigė jonavietė.

Damuliai vadovaujasi nuostata, kad švenčių negalima pamiršti. „Mes minime ir gegužės 13-ąją, deivės Mildos šventę. Minėtinų dienų lietuviai turi ne tiek ir daug, todėl, manau, kiekvieną progą reikia švęsti“, – akcentavo trijų vaikų mama.

Šiais metais A. ir I. Balabonai minės santuokos 25-metį

Didžiausias pasiekimas

Šie metai Audriui ir Ingridai Balabonams taip pat išskirtiniai – pora minės santuokos 25-metį.  „Susipažinome studijų metais, kaip ir daugelis jaunų žmonių, o šiemet su žmona Ingrida jau švęsime gražią ketvirčio amžiaus vedybinio gyvenimo sukaktį. Mano manymu, ne kartu praleistas metų skaičius lemia santuokos darną, bet malonumas gyvenant drauge. Šeima – didžiausias pasiekimas mūsų gyvenime. Per šiuos metus užauginome du puikius vaikus: sūnų Luką ir dukrą Kamilę. Beje, jau turime ir nuostabią marčią Vaidą. Tikimės, kad ir mūsų atžaloms Šv. Valentino diena taps gyvenimo kasdienybe“, – mintimis dalijosi A. Balabonas.

Sutuoktiniai kasmet švenčia meilės dieną daugiau dėmesio skirdami vienas kitam, aplankydami kultūros renginius ar gurmaniškai vakarieniaudami. „Vasario 14-oji nėra išskirtinė mūsų šeimai, bet tai dar viena proga maloniai praleisti laiką. Siurprizų nerengiame, bet  nedidelėmis smulkmenėlėmis ir dėmesiu vienas kitą visada pradžiuginame. Juk kiekvienoje smulkmenoje galime rasti netikėtumų, o gėlės, žodžiai, prisilietimai yra mūsų gyvenimo kasdienybė“, – teigė jonavietis.

Atsakinga kelionė

Linas ir Alina šių metų vasarą atšoks vestuves

Jonaviečiams Linui Stankevičiui ir Alinai Daškevičiūtei šių metų Valentino diena bus romantiška tuo, kad kaip pora ją švęs pirmą kartą. „Su Linu susipažinome praėjusių metų birželio 13 dieną. Nuo tos dienos mes daug keliaujame. Svarbiausia kelionė numatyta šį rugpjūtį – šįsyk keliausime į bažnyčią“, – džiaugėsi Alina.

Mergina savo vaikinui staigmeną jau paruošusi. Jos žodžiais, tai smulkmena, kuri būsimus jaunavedžius nukels į jiems svarbią vasarą vyksiančią šventę.

„Valentino diena – proga, skirta švęsti bet kurio amžiaus žmonėms. Tądien miestas gyvas: kavines užpildo įvairaus amžiaus žmonės, aplinka pulsuoja jausmais. Kai kuriems ji galbūt ir pirmo bučinio ar pasimatymo diena. Manau, tądien romantika užpildo daugumos žmonių širdis, nepaisydama jų amžiaus“, – mintimis dalijosi kraštietė.

Vasario 14-ąją R. ir D. Baniuliai mini savo draugystės pradžią

Odė meilei

Kasmet Vasario 14-ąją jonaviečiai Rasa ir Domantas Baniuliai mini savo draugystės pradžią. „Dažniausiai šią dieną stengiamės pabūti dviese, tad bandome ištrūkti iš namų ir važiuojame pavakarieniauti arba į kino teatrą. Pabėgimas nuo rutinos ir buvimas tik dviese šiuo metu mums yra geriausia dovana. Sunku prisiminti visas dovanas, kurias esu gavusi iš vyro, tačiau kaip vieną netikėčiausių, brangiausių ir labiausiai suvirpinusių širdį galiu paminėti jo sukurtas eiles man. Tai buvo ne keli posmeliai, o visa meilės poema. Žinodama, kad Domantas nėra didelis romantikas, labai nustebau ir susižavėjau“, – teigė septyniolikmečio Mato, keturiolikmetės Austėjos ir trimečio Jorio mama Rasa.

Kaip ir dauguma moterų, jonavietė mėgsta gėles, džiaugiasi, kad sutuoktinis ir be ypatingos progos jų padovanoja. „Dėmesys vienas kitam – didžiausia dovana. Džiaugiuosi, kad šiandien, kaip ir prieš 18 metų, aš myliu ir esu mylima, o Domanto buvimas mano gyvenime – pati didžiausia dovana“, – šypsenos veide neslėpė jonavietė.

Greta ir Šarūnas atrado vienas kitame daug bendro

Simbolinės dovanos

Meilės dieną Greta Pugačiovaitė ir Šarūnas Auglys visą dėmesį skiria vienas kitam, vakarieniauja prabangesniame restorane. „Vasario 14-oji – mums eilinė diena, nes vienas kitą gerbti ir lepinti stengiamės kasdien, bet, žinoma, ji nelieka pamiršta. Ši šventė sukelia šilumą ir norą praleisti ją kartu. Tądien vienas kitam įteikiame ir po simbolinę dovaną“, – teigė Greta.

Jaunuolių pora kartu – jau daugiau negu dvejus metus. „Susipažinome socialinėje erdvėje, ilgai netrukus susitikome ir atradome vienas kitame daug bendro. Prabėgo dveji metai, kurie padėjo mūsų ateičiai tvirtą pagrindą mylėti vienas kitą ir tęsti mudviejų kelionę kartu“, – apie draugystę pasakojo mergina.

I. ir V. Daunoravičiai kartu – jau 15 metų

15 metų kartu

Irma ir Valdas Daunoravičiai šios dienos proga kasmet vienas kitą pamalonina mielomis smulkmenomis. „Nors mums jau po 40 metų, tačiau vyras visada pasveikina šios šelmiškos dienos proga. Valdas meilės žodžius sako retai, bet tvirtai. Ir šįkart tikiuosi juos išgirsti“, – nusišypsojo Irma.

Jos nuomone, Vasario 14-oji – ne tik jaunimui skirta šventė. „Amžius neturi reikšmės, jei esi mylimas ir jautiesi širdyje šešiolikos. Gal kai kurie šią dieną vertina pesimistiškai, tačiau aš džiaugiuosi, kad yra tokia graži šventė“, – teigė kraštietė.

Sutuoktinių pora skaičiuoja jau penkioliktus santuokos metus. Jonaviečiai augina dvi atžalas – sūnų Dominyką ir dukrą Gintarę.